Vogelaar

Vogelaar is jouw ideale partner voor webshop fulfilment, promotie acties en print & verzending. Wij bieden jou totaalgemak, kwaliteit en duurzaamheid.

pand vogelaarHoe het begon

Bijna 50 jaar geleden begon meneer Vogelaar in zijn schuurtje met het verpakken van promotieartikelen bij pakken zeep. Een paar jaar later begon hij ook met sealen en banderen: de werkzaamheden die Vogelaar groot hebben gemaakt. Zo groeide Vogelaar steeds verder tot wat het nu is: een groot bedrijf dat zich richt op Webshop Fulfilment, Promotie Acties en Print & Verzending.

Waarom kiezen voor Vogelaar?

Onze missie is om de ideale partner te zijn voor onze klanten. Daarom leveren wij alleen de beste kwaliteit en sta jij, de klant, bij ons altijd op één. Wij denken met je mee, zijn snel en flexibel en bieden jou totaalgemak. Wat je ook wenst, wij regelen het voor je! Onze klanten waarderen dit en blijven bij ons terugkomen. En zo zien we het graag, want samen heb je meer succes!

Daarnaast zetten wij ons dagelijks in voor kwaliteit, duurzaamheid en veiligheid. Hiervoor hebben wij verschillende certificaten behaald, want wij vinden dat je een partner moet kunnen vertrouwen én dat een ideale partner ook goed moet zijn voor zijn omgeving. Deze certificaten hebben wij behaald:

• ISO 27001 laat zien dat wij onze informatieveiligheid op orde hebben en op de juiste manier omgaan met gevoelige gegevens.
  • ISO 9001 laat zien dat wij onze processen op orde hebben en goede kwaliteit leveren.
  • Het Milieubarometer certificaat laat zien dat wij onze impact op het milieu monitoren en het zo laag mogelijk houden.
  • Certificaat CO2-neutrale postbezorging bewijst dat wij CO2 neutraal verzenden.
  • Deelnemer groene post (PostNL) houdt in dat wij samen investeren in groenere post en duurzame projecten.

banner vogelaar

Waarvoor kun je bij Vogelaar terecht?

Onze dienstverlening loopt van muismat tot deurmat. Je kunt dus voor allerlei diensten bij ons terecht. Grofweg zijn deze diensten in te delen in drie categorieën:

• Webshop Fulfilment: waaronder het koppelen van webshops, opslag van je producten en voorraadbeheer en order pick en verzending.
  • Promotie Acties: van online promotie acties zoals cash en refund, winacties en prijsvragen, tot promotiematerialen zoals PoS materiaal en beursmateriaal. Natuurlijk kun je ook bij ons terecht voor de klantenservice, financiële afhandeling en responsverwerking van je actie.
  • Print & Verzending: hier zijn we groot mee geworden. Wij leveren drukwerk, versturen direct mail, personaliseren en adresseren, doen postale afwerking zoals sealen, banderen en couverteren én helpen je met voordelig verzenden in binnen- en buitenland.

Kortom: wij zijn jouw ideale partner op het gebied van webshop fulfilment, promotie acties en print & verzending. Sit back and relax want wij regelen het!

Benieuwd wat Vogelaar voor jou kan betekenen? Neem gerust contact met ons op, vinden we leuk! Stuur een mailtje naar info@vogelaargroep.nl, bel 31 30 60 33 514 of bekijk onze website.

lifbtw

www.vogelaargroep.nl