Domino Benelux

Over Domino BeneluxN730i kleuren labelpers 1200dpi, kap open

Domino Printing Sciences is opgericht in 1978 en heeft wereldwijd een reputatie opgebouwd voor de ontwikkeling en productie van codeer-, markeer- en printtechnologieën. Evenals internationale aftermarketproducten en diensten aan haar klanten.

In de Benelux heeft Domino vestigingen in Wommelgem en Houten en verzorgen we met zo’n tachtig betrokken collega’s onder andere sales, service op locatie of op afstand via de cloud en trainingen.

Domino K600i print sample met unieke nummeringGrafische industrie

Domino's Digital Printing Solutions divisie levert wereldwijd digitale inkjetprinters en besturingssystemen aan de grafische printsector. Met oplossingen voor een complete reeks toepassingen voor het printen van labels, variabele data en vouwkarton.

In 2022 heeft Domino in Nieuwegein een gloednieuw Digital Centre of Excellence geopend waar geïnteresseerden kennis kunnen maken met de digitale printoplossingen van Domino. Ook kan er getest worden en samples gemaakt.

Partners & samenwerking

Domino werkt veel samen met grafische leveranciers om klant specifieke oplossingen te leveren. Denk bijvoorbeeld aan hybride printoplossingen voor de labelindustrie.

Teamlid ontwikkelt witte inkt voor de N730i labelpers van DominoProducten & industrieën

De productenrange van Domino is toepasbaar van product tot pallet of wel primair, secundair en tertiair coderen, markeren, printen en checken van product, verpakking, doos of pallet. Domino levert haar producten aan alle denkbare productie-industrieën. Van Medical Devices tot de bouw, automotive, de labelindustrie en natuurlijk producenten van dranken en voedingsmiddelen.

Alle printtechnologieën zijn vertegenwoordigd. Denk bijvoorbeeld aan kleinkarakter inkjet, schrijvende laser, fiberlaser, drop-on-demand valve-jet, piëzo drop-on-demand, binaire inkjet, thermo transfer overprinten, thermische inkjet en digitaal printen en etiketteren. Op deze manier biedt Domino haar klanten altijd een oplossing op maat.

Bij de Domino Group werken meer dan 2800 mensen en het bedrijf is actief in ruim 120 landen. Domino heeft productiefaciliteiten in het Verenigd Koninkrijk, de VS, China, Duitsland, India, Zweden en Zwitserland.

Contact    Events

lifbtwyt