Hoe kom je aan nieuwe prospects die relevant zijn voor jouw bedrijf?
Consumenten ontvangen steeds minder post, juist daarom is nu een goed moment om een Direct Mail te versturen. Het succes van een Direct Mail hangt af van verschillende factoren: stuur je de juiste brief, met de juiste boodschap, op het juiste moment en vooral ook aan de juiste doelgroep?
Verspreiden Enzo kan je helpen aan doelgroepen die voldoen aan jouw wensen. Hier zijn allerlei kenmerken mogelijk:
- Postcodegebied en woonplaats;
- Geslacht of leeftijd;
- Levensfase, kind in huis;
- Inkomensklasse;
- Woonsituatie: koophuis, huurhuis, met of zonder tuin, energielabel en WOZ-waarde.
De voordelen voor jou?
- Nieuwe adressen die aansluiten bij jouw doelgroep profiel.
- Grotere kans op verkopen: een boodschap gericht aan jouw doelgroep.
- Hogere datakwaliteit door completer, groter en relevanter klantenbestand.
Hoe werkt doelgroepselectie?
Bedenk eerst wat je wil bereiken met je doelgroepselectie. Wil je een dienst of product verkopen? En voor wie is deze dienst of dit product écht interessant? Omschrijf je doelgroep zo duidelijk mogelijk. Denk aan geslacht, leeftijd, inkomen, enzovoorts. Na het ontvangen en bespreken van deze omschrijving, levert Verspreiden Enzo jou een complete offerte die volledig aansluit bij jouw doelgroep. Zo heb jij een Direct Mail campagne bij potentiële klanten.
Ook is het mogelijk om look-a-like doelgroepen te ontvangen. Verspreiden Enzo kijkt aan welke kenmerken jouw huidige klantenbestand voldoet en maakt op basis daarvan een lijst met vergelijkbare profielen.
Nieuwsgierig geworden wat jouw mogelijkheden zijn? Bel gerust! 026 325 1222.