Bijzondere editie Hunkeler Innovationdays 2023

10 november 2022

Van 27 februari tot en met 2 maart 2023 worden in het Zwitserse Luzern voor de 14e keer de Innovationdays georganiseerd. Dit door Hunkeler geïnitieerde evenement is uitgegroeid tot het grootste vakevenement voor hoogvolume printoplossingen in Europa. Print- en finishingprofessionals komen vanuit de hele wereld naar Luzern en ook de belangstelling vanuit Nederland is traditioneel groot.

De laatste editie van Innovationdays was in 2019. Normaal gesproken wordt het evenement om de twee jaar gehouden, maar dat was tussentijds niet mogelijk. Er wordt dan ook met extra veel interesse naar de komende editie uitgekeken. Op een overzichtelijke beursvloer zullen alle toonaangevende printermerken hun laatste innovaties laten zien.

100 jaar Hunkeler

Voor grafische en printbedrijven en verpakkingsdrukkerijen, is ‘Messegelände Luzern’ eind februari 2023 het epicentrum van de printindustrie. De komende editie wordt met zekerheid een bijzondere, want dan wordt stilgestaan bij het 100-jarige jubileum van de Zwitserse producent van paper processing oplossingen. Inmiddels staat de derde generatie, de broers Stephan en Michel Hunkeler, aan het roer van het familiebedrijf, waar wereldwijd 280 mensen werken.

De Innovationdays zijn, indien er vooraf geregistreerd wordt, gratis toegankelijk. Bezoek de website voor meer informatie, of bel met Ian Ceelen van Amstel Graphics, die dit jaar in Luzern ook weer hun laatste innovaties zullen tonen.

Het laatste nieuws wekelijks in je mailbox?

Schrijf je in voor de PRINTmatters nieuwsbrief