Grote verhuizing DrukwerkMAX

3 november 2022

Om verder te groeien en klanten nog beter van dienst te zijn, voegde DrukwerkMAX deze week zijn twee productielocaties samen in het Overijsselse Hasselt. Bestellingen op drukwerkmax.nl worden vanaf nu in Hasselt en Rotterdam geproduceerd.

Barbara Brundel, marketingmanager bij DrukwerkMAX, legt uit waarom voor deze oplossing is gekozen: ‘Dat de grafische branche de afgelopen jaren flink is veranderd hoeven we natuurlijk niet uit leggen. Ook voor ons is het een uitdaging om het bedrijf toekomstbestendig in te richten. Het optimaliseren van onze processen was daarvoor erg belangrijk, maar ook kostentechnisch is het een slimme en duurzame keuze om de locatie in Duiven te verhuizen naar de productielocatie in Hasselt en Rotterdam.

Denk aan minder transport over en weer, een efficiënte productielijn op één locatie, slimmer uitbesteden onder onze partners en uiteraard extra duidelijkheid voor de klant doordat zij contact hebben met één partij. We kunnen zo ook nog meer aandacht hebben voor de klant en verder kijken dan de bestelling op dat moment. Een effectief verkoopapparaat kun je wel zeggen!’

Aandacht voor de klant

Korte lijnen, snelle maar persoonlijke service en hoge kwaliteit. Dat is waar de professionele klant van nu volgens DrukwerkMAX behoefte aan heeft. En die behoefte zal in de toekomst alleen maar groter worden. ‘Juist die aandacht voor de klant, ook al bestelt men online, en de mogelijkheid om voordelig(er) te kunnen produceren door onze efficiëntie is waar wij het verschil willen maken,’ sluit Barbara af. De klanten zullen niets van de verhuizing merken, maar al met al is het dus een flinke verandering voor het bedrijf en zijn werknemers.

Geen nieuws missen?

Schrijf je in voor de nieuwsbrief van PRINTmatters