Abonneren  Inloggen

Verpakking in de wereld van e-commerce

23 december 2019
Premium

Digitaal drukken biedt voor de verpakkingssector kansen op het gebied van merkbescherming en merk-activatie in e-commerce. Anja Röhrle, marketing & communication manager bij de 31.000 man tellende wereldwijd opererende verpakkingsonderneming DS Smith, schreef het volgende artikel voor de artikelenreeks “Essentials of Print”. De organisatie van de Drupa-beurs brengt deze reeks uit in aanloop naar de Drupa-2020-beurs in juni.

Uit PRINTmatters editie 8, 2019 - Slimme, digitaal gedrukte golfkartonnen verpakkingsoplossingen informeren, entertainen en betrekken de consument. Het biedt bescherming tegen vervalsing en garandeert transparantie bij transport en traceerbaarheid. Dat kan nu allemaal bij kleine hoeveelheden, maar evengoed al bij middelgrote en grote oplagen. Vandaar de paradoxale benaming: individuele massa productie. De doorzett


Log in en lees alle premium artikelen gratis.

Om dit artikel te kunnen lezen moet u inloggen. Heeft u nog geen account? Registreer nu en lees al onze premium artikelen gratis!

Inloggen Gratis registreren