Pers

Rechtstreeks naar inhoud gaan

Bericht

Allround Offset Drukk

• Rene | 15-12-2004 16:51 | 5 reacties

Ervaren hard werkende allround offsetdrukker zoekt werk (leeftijd 33 Rotterdam) Laatste 5 jaar heb ik zelfstandig gewerkt als webmaster & perl cgi scripts coder en wil nu werken bijverdienen als drukker. Ik heb 12 jaar werk ervaring in de grafisce sector in zowel kleine als grote drukkerijen waarvan 10 jaar als ofset drukker op diversen persen (

Reageer op dit bericht

Reacties

• Marcel Smidt | 02-02-2005 11:43

Rene, Stuur even je CV door. Wie weet kunnen we wat betekenen. Vr groet, Marcel Smidt Eticoll bv

• Wiel Hol | 17-02-2005 12:05

Beste Rene, Wij zijn op zoek naar een parttime resp. oproepdrukker. Jouw aanbod en onze vraag zou dus wel eens prima kunnen matchen. Stuur mij je c.v., mogelijk neem ik dan snel contact met je op. wiel hol van setten kwadraat w.hol@vansettenkwadraat.nl

• drukkerij Rheinwaard | 08-02-2006 10:41

Morgen, Wij zijn een kleine drukkerij 2 man en zoeken een offsetdrukker voor onze gto TEVENS BEREID ALLER WERKZAAMHEDEN DIE VOORKOMEN IN EEN KLEINE DRUKKERIJ TE VERRICHTEN wim Bakker

• wim de lang | 16-04-2006 15:31

Hallo student, Ben jij een enthousiaste, assertieve student die meer uit zichzelf wil halen? Dan is deze bijbaan (of zelfs een onderneming) iets voor jou! Wij kunnen jou als student een goedbetaalde, bijbaan bieden waarbij je de ruimte krijgt jezelf te ontwikkelen en je commerci

• Peter van Klaveren | 13-11-2006 13:32

Ik ben op zoek naar een drukker voor de speedmaster Onze huidige drukker gaat ons verlaten eerste week december Wij bevinden ons in Capelle aan den IJssel Heeft u interesse, neem dan contact op met 010-2886888 Vraag naar Peter van Klaveren

Het Trefpunt is nadrukkelijk niet bedoeld voor commerciële boodschappen, personeelsadvertenties, sollicitaties etc. Discussies met grof taalgebruik worden indien de redactie dat noodzakelijk acht direct verwijderd. Pers aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor reacties op het Trefpunt.

Reageren

captcha

Prikbord

Aangeboden

Overtollige voorraad1 rol HP High Gloss C3881A 36ix100ft (914mmx30,5m5 rollen Tepede high color contr...

Lees meer...

Gevraagd

We zijn op zoek naar Heidelberg en Roland drukpersen of hele drukkerij kopen.

Lees meer...

Aangeboden

Wij hebben voor de Intec Cp 2020 fusers-Toners- drums etc. Als u belangstelling heeft stuur maar een ...

Lees meer...

Gevraagd

We zijn op zoek naar een 3st Polar 92 cm breed.

Lees meer...

Nieuwsbrief

Uitgeverij Compres 3de Binnenvestgracht 23 RS 2312 NR Leiden Postbus 55 2300 AB Leiden T (071) 516 15 15 info@uitgeverijcompres.nl

Colofon