Pers

Rechtstreeks naar inhoud gaan

Bericht

FNV teleurgesteld?

• Cees | 17-03-2010 08:02 | 5 reacties

Als ik het goed begrijp wil het FNV o.a. dat de salarissen (iets) hoger worden?
    Als dit zo is vindt ik het schandalig. Ik snap best dat iedereen meer wil verdienen maar volgens mij is het daar nu niet de juiste tijd voor. Veel werkgevers staat het water tot de lippen!
    Als het werkelijk zo is dat de bond meer salaris wil stop ik mijn lidmaatschap!

Reageer op dit bericht

Reacties

• Marco | 17-03-2010 08:18

In Pers nummer 4, die deze week uitgekomen is staat een interview met Bernard van Iren van FNV Kiem. Daar legt hij precies uit wat ze willen. Is niet zo zwart wit.

• Lobbes | showkaart.nl | 17-03-2010 09:11

staat ook op kvgo.nl

• ko | 17-03-2010 11:19

Lonen bevriezen is ok , maar dan ook alle andere uitgaven die wij als burger om de oren krijgen bevriezen, het moet wel op te brengen blijven voor ons als arbeiders.

• Ronald | 20-03-2010 13:55

Werkgevers hebben het moeilijk zat! Ben het helemaal met Cees eens, Je mag vandaag de dag blij zijn als je je baan kunt behouden in de grafische sector!
    Laat de overheid in deze moeilijke tijden eens afzien van allerlei belastings verhogingen, totdat de economie zich weer enigzins hersteld heeft.

• willem | 28-03-2010 11:31

We moeten niet vergeten dat alles duurder gaat worden ook de belastingen zoals door Ronald al besproken,
    zoals de werkgevers wel zeggen regeren is vooruit zien dat geld ook voor de bonden alles ook de belastingen gaan in de toekomst omhoog anders kan de regering de voorgestelde bezuinigingen nooit realiseren (het "ergste" moet nog komen) en dat de prijzen onder druk staan zal verlopig nog wel blijven crisis of niet de overcapaciteit verdwijnt nu sneller
    ook niet vergeten dat in veel bedrijven al salaris is ingeleverd of dat de laatste verhoging niet is doorgegaan.
    bedrijven onderling maken elkaar ook kapot door(noodgedwongen?) lage prijzen. prijs afspraken maken mag niet maar elk bedrijf klaagt over de te kleine marges wat gaan we daar dan aan doen.

Het Trefpunt is nadrukkelijk niet bedoeld voor commerciële boodschappen, personeelsadvertenties, sollicitaties etc. Discussies met grof taalgebruik worden indien de redactie dat noodzakelijk acht direct verwijderd. Pers aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor reacties op het Trefpunt.

Reageren

captcha

Prikbord

Aangeboden

Op A-locatie in een bekende plaats in het Gooi bieden wij ons pand aan waarin al 34 jaar een (winkel)...

Lees meer...

Gevraagd

Ben SERIEUS opzoek naar een 4 kleuren pers.formaat 50 x 70, liefst Shinohara.Pers niet ouder dan 10 j...

Lees meer...

Aangeboden

Te koop Drukpers Fuji Offset 50Theimer belichterCuvetteDiverse materialen zoals inkten, platen, wasmi...

Lees meer...

Gevraagd

Polar 55EM of 58EM snijmachine

Lees meer...

Nieuwsbrief

Uitgeverij Compres 3de Binnenvestgracht 23 RS 2312 NR Leiden Postbus 55 2300 AB Leiden T (071) 516 15 15 info@uitgeverijcompres.nl

Colofon