Pers

Rechtstreeks naar inhoud gaan

Bericht

Loon

• Simon | 05-03-2010 19:38 | 5 reacties

Ik werk nu al 8.5 jaar totaal als ordervoorbereider in de offset. Ben blij dat ik nog steeds werkzaam ben, ondanks de teruglopende omzetten, maar vraag me toch af wat ik nou als loon echt zou kunnen vragen:

nu reeds 2 jaar achtereen bij hetzelfde bedrijf
    Grafische MTS afgerond: Management & Techniek
    Regio Beverwijk
    30 jaar oud
    30 collega's in huidig bedrijf
    Commerciele / product technische / adviserende rol
    Calculator / verkoop binnendienst / orders inschrijven maken / planningen afspreken met productie en klant

Kortom 1000 pootje af en toe.

www.loonwijzer komt niet echt helemaal op mijn functie uit.

Nou als iemand tips en opmerkingen of misschien harde bedragen kan roepen, altijd welkom

Reageer op dit bericht

Reacties

• Cees | 05-03-2010 21:08

ik denk tussen de € 2750,- en € 3100,--

• norbert | 06-03-2010 14:52

Je salaris kun je pijlen via www.grafimediacao.nl
    afhankelijk van je schaal, vindt je een bijpassend salaris.

• frank | 06-03-2010 16:01

orderbegeleiders ziiten meestal in functiegroep H en of I van de grafimedia CAO
    tel daarbij zo'n 10% erbij op

• Cees | 08-03-2010 14:50

Simon,

wordt je netjes betaald?

• Simon | 13-03-2010 07:45

Ik word gewoon prima op tijd betaald, maar ik ga toch maar 'ns vragen om mijn functie niveau te herwaarderen.... ik zit nu al 2 jaar op G, naar mijn gevoel kan ik zo naar H of tegen I aan.....

Bedankt voor alle reacties.

Het Trefpunt is nadrukkelijk niet bedoeld voor commerciële boodschappen, personeelsadvertenties, sollicitaties etc. Discussies met grof taalgebruik worden indien de redactie dat noodzakelijk acht direct verwijderd. Pers aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor reacties op het Trefpunt.

Reageren

captcha

Prikbord

Aangeboden

Op A-locatie in een bekende plaats in het Gooi bieden wij ons pand aan waarin al 34 jaar een (winkel)...

Lees meer...

Gevraagd

Ben SERIEUS opzoek naar een 4 kleuren pers.formaat 50 x 70, liefst Shinohara.Pers niet ouder dan 10 j...

Lees meer...

Aangeboden

Te koop Drukpers Fuji Offset 50Theimer belichterCuvetteDiverse materialen zoals inkten, platen, wasmi...

Lees meer...

Gevraagd

Polar 55EM of 58EM snijmachine

Lees meer...

Nieuwsbrief

Uitgeverij Compres 3de Binnenvestgracht 23 RS 2312 NR Leiden Postbus 55 2300 AB Leiden T (071) 516 15 15 info@uitgeverijcompres.nl

Colofon