Pers

Rechtstreeks naar inhoud gaan

Bericht

milieu vriendelijke wasmiddelen

• RGE | drukkerij | 02-03-2010 11:10 | 5 reacties

Wie kan mij vertellen bij welke leverancier ik "goede" milieu vriendelijke wasmiddelen kan krijgen.
    Dus wasmiddelen die in praktijk ook echt werken..
    (voor bv aangedroogde inkt in de inktbakken.)

Reageer op dit bericht

Reacties

• L28 | 02-03-2010 21:08

Hallo,
    Wij wassen de pers al jaren met Kleen-off een prima wasmiddel en onschadelijk voor mens en millieu.
    Tevens te gebruiken voor aangedroogde inktresten.
    Een en ander vergt wel een nauwkeurige werkwijze.
    Wanneer je de stap zet om op deze manier te gaan werken ben ik bereid om uitleg te geven om zo een en ander succesvol te laten verlopen.
    Met vriendelijke groet,
    GertJan

• Gerrit de Vries | 02-03-2010 22:52

Kleen-off werkt goed, tot het moment dat er een paar druppeltjes in je vochtwerk of je vochtwater komen, het vergt inderdaad een nauwkeurige werkwijze

• L28 | 03-03-2010 20:48

Beste Gerrit,
    Helaas deel ik jouw mening niet, wanneer er tijdens het drukken druppels in het vochtwerk/water komen is dit na 10 vel opgelost.
    Graag zou ik zien dat jij aangeeft wat er bij jou misgaat want om het op deze manier te brengen, doet afbreuk aan het topproduct Kleen-off.
    Groet, Gertjan

• Mattijs | AtéCé | 07-03-2010 22:46

Beste
    Doordat er een steeds grotere vraag is naar groene producten, zijn er nu een aantal producten die aan deze vraag voldoen. Je moet je alleen afvragen of het voldoende is om alleen een groen wasmiddel te gebruiken. Zou je deze manier van werken niet willen doorzetten op meerdere verbruiksproducten rond de pers. Wanneer je hier meer informatie over wilt hebben neem dan contact met mij op.
    Met vriendelijke groet,
    Mattijs

• Mattijs | AtéCé | 07-03-2010 23:17

Ik was in mijn vorige bericht het e-mail adres vergeten, dus bij deze mmennens@atece.nl
    Met vriendelijke groet,
    Mattijs

Het Trefpunt is nadrukkelijk niet bedoeld voor commerciële boodschappen, personeelsadvertenties, sollicitaties etc. Discussies met grof taalgebruik worden indien de redactie dat noodzakelijk acht direct verwijderd. Pers aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor reacties op het Trefpunt.

Reageren

captcha

Prikbord

Aangeboden

Op A-locatie in een bekende plaats in het Gooi bieden wij ons pand aan waarin al 34 jaar een (winkel)...

Lees meer...

Gevraagd

Ben SERIEUS opzoek naar een 4 kleuren pers.formaat 50 x 70, liefst Shinohara.Pers niet ouder dan 10 j...

Lees meer...

Aangeboden

Te koop Drukpers Fuji Offset 50Theimer belichterCuvetteDiverse materialen zoals inkten, platen, wasmi...

Lees meer...

Gevraagd

Polar 55EM of 58EM snijmachine

Lees meer...

Nieuwsbrief

Uitgeverij Compres 3de Binnenvestgracht 23 RS 2312 NR Leiden Postbus 55 2300 AB Leiden T (071) 516 15 15 info@uitgeverijcompres.nl

Colofon