Pers

Rechtstreeks naar inhoud gaan

Bericht

op zoek

• Sander | diverse | 08-02-2010 11:42 | 1 reactie

Welk bedrijf in regio Utrecht-Amersfoort-Hilversum-Harderwijk-Ede is op zoek naar mij: betrouwbare, flexibele medewerker met kennis van Xerox Igen (introductie cursus), Ruime kennis CS2/3 Indesign, Acrobat, Inslagprogramma’s (Signa èn Preps) en enige kennis van Illustrator en Photoshop die een dynamische baan in de grafische industrie/media /reclame/ICT ambieert en zeer gemotiveerd is en bereid is benodigde cursus/opleiding te volgen) om te slagen in zijn nieuwe baan?!

Reageer op dit bericht

Reacties

• Fred | 08-02-2010 16:28

Een open sollicitatie in EEN zin.....! Als je ook zo spreekt ben ik blij dat je niet mijn collega bent.... Maar, toch succes!

Het Trefpunt is nadrukkelijk niet bedoeld voor commerciële boodschappen, personeelsadvertenties, sollicitaties etc. Discussies met grof taalgebruik worden indien de redactie dat noodzakelijk acht direct verwijderd. Pers aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor reacties op het Trefpunt.

Reageren

captcha

Prikbord

Aangeboden

Frama ecomail basic frankeermachineMet touchscreenTot 3000 poststukken met uur.Nieuwprijs 1200 Euro.I...

Lees meer...

Gevraagd

Sinds kort ben ik in het bezit van een A5 handegeltje.Heeft u mooie papiersoorten over dan wil ik die...

Lees meer...

Aangeboden

Te koop:FAG VIPDENS 150 filmdensitometer.

Lees meer...

Gevraagd

KIKS zoekt ontwerpers met lef! Ken jij 'young' professionals of scholieren die durven deel te nemen a...

Lees meer...

Agenda

Geen woorden maar beelden
20/02/2010 - 15/08/2010
Open workshop LEAN
16/03/2010 - 16/03/2010

Nieuwsbrief

Uitgeverij Compres 3de Binnenvestgracht 23 RS 2312 NR Leiden Postbus 55 2300 AB Leiden T (071) 516 15 15 info@uitgeverijcompres.nl

Colofon