Pers

Rechtstreeks naar inhoud gaan

Bericht

Intec CP2000

• Robert Jan | 28-01-2008 22:13 | 5 reacties

Ik lees hier alleen maar negatieve berichten over de firma Spierings en dat vebaasd mij. Ik heb onlangs een Intec CP2000 gekocht bij Spierings en ik moet zeggen dat ik meer dan tevreden ben over de machine en de service. De service op de Intec CP2000 wordt gedaan door Microfix (die doen ook de service voor Oki). In de 3 maanden dat ik de Intec heb staan heb ik één keer een probleempje gehad. Ik belde naar Spierings en de volgende ochtend stond er een monteur op de stoep! Het bleek om een simpele gebruikersfout te gaan. Kortom; Ik ben erg tevreden over de Intec en de service en ik zou iedereen die op zoek is naar een printer de Intec aanbevelen!

Reageer op dit bericht

Reacties

• Roger | 28-01-2008 22:40

Goh... wat leuk. En hoelang werk je al bij Spierings? Die Intec is hetzelfde als de Xanté Illumina wat op zich niet meer dan een redelijke printer is met een aantal flinke tekortkomingen. Maar als iemand de gok wil wagen (zowel met de Intec als met Spierings) ik hou je niet tegen.

• Hans de Kok | 29-01-2008 13:15

Je zegt het zelf al. De printer komt ergens anders vandaan en de service ook! Spierings is en blijft een lastig bedrijf. Ze hebben de doos alleen doorgeschoven.

• Albert G. | 30-01-2008 09:28

Dat Spierings de service heeft overgedragen aan een ander bedrijf is een pluspunt,maar de manier waarop ze met klanten omgaan blijft treurig.Onlangs ook met een verkoopmedewerker aan de lijn gezeten,maar het enigste wat ik te horen krijg is een drammerig en onwetend persoon die niet lijkt te luisteren erg jammer

• PeterH | 01-02-2008 11:30

Dat die gasten nog steeds bestaan is ongelofelijk. gebruikte rommel leveren,geen service en een grote bek is hun handelswijze

• Arif A. Zauli | 14-06-2008 18:55

Geachte heer/mevrouw, Ik heb uw bericht over INTEC printer Pres gelezen. Ik heb een jonge onderneming in Grafische vormgeving en reclame. En voor mijn kaarten printing heb ik INTEC gezien. Wat mij intereseerd is de papier van 400-grms. Ik verzoek u om mij te laten weten of het papier 400-grms is het juiste en is er geen probleem. Hoeveel kost een print copy ??? En als mogelijk is van hoeveel heeft u hem gekocht ??? Met vriendelijke groet, A. A. Zauli www.bazier-designs.nl

Het Trefpunt is nadrukkelijk niet bedoeld voor commerciële boodschappen, personeelsadvertenties, sollicitaties etc. Discussies met grof taalgebruik worden indien de redactie dat noodzakelijk acht direct verwijderd. Pers aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor reacties op het Trefpunt.

Reageren

captcha

Prikbord

Aangeboden

Op A-locatie in een bekende plaats in het Gooi bieden wij ons pand aan waarin al 34 jaar een (winkel)...

Lees meer...

Gevraagd

Ben SERIEUS opzoek naar een 4 kleuren pers.formaat 50 x 70, liefst Shinohara.Pers niet ouder dan 10 j...

Lees meer...

Aangeboden

Te koop Drukpers Fuji Offset 50Theimer belichterCuvetteDiverse materialen zoals inkten, platen, wasmi...

Lees meer...

Gevraagd

Polar 55EM of 58EM snijmachine

Lees meer...

Nieuwsbrief

Uitgeverij Compres 3de Binnenvestgracht 23 RS 2312 NR Leiden Postbus 55 2300 AB Leiden T (071) 516 15 15 info@uitgeverijcompres.nl

Colofon